Hou je van aanpakken en ben je op zoek naar een uitdagende marketing stage?

Het team van SOUNDZ zoekt jou!

Tijdens een periode van vijf of zes maanden (liefst per direct) ondersteun je het SOUNDZ team.

Wie zijn we……

Soundz is het muziekblad voor de muziekliefhebber.

Van The Beatles tot Nirvana, van The Rolling Stones tot Kensington en van Pink Floyd tot Ed Sheeran. De nadruk ligt op de grote artiesten van weleer, maar ook hedendaagse popmuziek komt ruimschoots aan bod.

In Soundz staan exclusieve interviews met internationale muziekiconen zoals Paul McCartney, Neil Young en Mark Knopfler. Verder lees je in Soundz nieuwtjes, Dossier Blokhuis (waar Leo Blokhuis elke editie dieper ingaat op de mooie verhalen in de muziekwereld), reportages, interviews en albumbesprekingen.

Wat ga je doen….

  • Creatieve acties initiëren en coördineren gericht op het verhogen van de losse verkoop, abonneestand en online traffic;
  • Marketingteksten schrijven voor online en printmedia;
  • E-mailings maken en versturen;
  • Interessante partijen benaderen voor marketingsamenwerkingen;
  • Marketinguitingen en marketingpagina’s coördineren;
  • Bijhouden van diverse planningen en analyseren van actieresultaten;
  • Meedenken over de ontwikkeling van onze (online) platformen;
  • En nog veel meer!

Wie zoeken we……

  • Flexibel, daadkrachtig, stressbestendig en oplossingsgericht;
  • Affiniteit met de tijdschriftenwereld;
  • Affiniteit met online media;
  • Een teamplayer die tevens zelfstandig kan werken;
  • Goede planner en organisator;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Duur: minimaal 5 maanden, vijf dagen per week

 LET OP: dit is geen schrijfstage en geen afstudeerstage.

  • Werkplek op ons kantoor in Poppodium Gebouw-T te Bergen op Zoom (ivm corona, kan dit ook thuis)
  • Een veelzijdige, uitdagende en leerzame stage, waarin je volledig meedraait in het SOUNDZ team
  • Een kijkje in de wereld van muziek en het SOUNDZ magazine en online SOUNDZ platform;
  • Hierbij lever je o.a. een bijdrage aan het optimaliseren van de zichtbaarheid van het merk, joint promotions en commerciële samenwerkingen (inclusief het projectmanagement ervan), het opzetten (en uitvoeren) van events en doelgroep onderzoeken.

Draai jij je hand dus niet om voor (online) campagnes? Weet je hoe je een website up to date houdt en lijkt het je leuk ons team te ondersteunen bij evenementen, het bedenken en uitvoeren van (online) lezersaanbiedingen en nog heel veel meer?

Dan is deze uitdagende, veelzijdige stage helemaal jouw ding. Je verbetert je marketing skills en doet bovenal bruikbare werkervaring op in een bruisende en creatieve omgeving.

Ben jij die enthousiaste, bruisende student die van aanpakken weet en ons tijdelijk wil komen versterken? Stuur dan snel je cv en motivatie naar: info@soundz.nl