Blader door het magazine
Soundz is het muziekplatform voor de échte muziekliefhebber. Van The Beatles tot Nirvana, van The Rolling Stones tot Kensington en van Pink Floyd tot Ed Sheeran. De nadruk ligt op de grote artiesten van weleer, maar ook hedendaagse popmuziek komt ruimschoots aan bod. In Soundz staan exclusieve interviews met internationale muziekiconen zoals Paul McCartney, Lenny Kravitz en Mark Knoper.
Waarom Soundz
In Soundz lees je nieuwtjes, reportages, interviews met BN’ers over hun muzieksmaak en verdiepende achtergrondverhalen over pophelden en hun legendarische platen. Dit alles ondersteund door veel mooie foto’s. Uiteraard ontbreken ook de albumbesprekingen niet.
Bereik de juiste doelgroep voor je merk of product via Soundz Live, Soundz Podcast, Sound Radio en Soundz Magazine
Groot bereik via onze radio, magazine, website, nieuwsbrief en social media
Soundz is betrouwbaar en inspireert en informeert de lezers
Cijfers print
per jaar
per jaar
bereik
Doelgroep van Soundz
De doelgroep bestaat uit muziekliefhebbers in de leeftijdscategorie 35+ en hoger opgeleid.
Zij hebben een bovengemiddeld inkomen en een grote interesse voor alles wat met muziek, grote artiesten en audio te maken heeft.
man
45+ jaar
instrument
Het aanbod
Er zijn verschillende manieren om te adverteren, zowel in print als online. We maken in overleg graag een crossmediale campagne.

Cijfers website
per maand
per maand
per bezoeker



Social media
De volgers zijn erg betrokken; interviews, concerten en recensies zorgen voor veel interactie op onze socials.